Bliv en del af fællesskabet

Vi vil gerne invitere dig med ind i fællesskabet og tilbyde dig inspiration og rådgivning, som du kan bruge hele vejen - fra du begynder på dit studie, til du lander dit første job. Vi har specielle tilbud, der er målrettet dit studieliv, og når du har brug for viden om finans, så finder du masser af inspiration i vores kurser og arrangementer.

Kom godt fra start

Modtag 7 tips til studiestart og hør mere om fordelene ved et gratis studiemedlemskab hos Finansforbundet. Ender du med at blive medlem, så er du med i konkurrencen om en Mac Book Pro eller 10.000 kr. til Academic Books.

Gode grunde til at blive medlem

JURIDISK RYGDÆKNING Vores jurister sidder altid klar til at hjælpe dig med for eksempel kontrakttjek og forhandlingsteknik – også i forhold til dit studiejob.

TJEK AF CV OG JOBANSØGNING Få en gennemgang af dit CV og din jobansøgning, inden du sender dem afsted, så de bliver helt skarpe. Det gælder både, hvis du skal søge studiejobs og jobs efter endt studie.

FORSIKRING FOR 60 KR. OM MÅNEDEN
Du kan få en indbo- og rejseforsikring for dig og din sambo for kun 60 kr. hos Tryg Forsikring. Du kan også få en ulykkesforsikring for 45 kr. og en elektronikdækningsforsikring for kun 39 kr.

EVENTS OG KURSER
Fuld adgang til 200+ arrangementer hvor du kan møde ansatte i branchen og dermed styrke dit netværk tidligt. Derudover har vi målrettede kurser til studerende som bl.a. Excel.