NYKREDS Webshop og indkøbsaftale

​I webshoppen finder du inspiration fra de store danske og internationale designbrands indenfor blandt andet hus, have, elektronik og legetøj. NYKREDS' indkøbsaftale er yderligere en mulighed for at købe forbrugsgoder med en pæn besparelse.

Webshoppen:

Vi har valgt Borg & Bigum som samarbejdspartner, fordi virksomheden har en bevidst strategi for social ansvarlighed. Blandt andet har de oprettet en socialøkonomisk division, hvor mennesker med forskellige udfordringer, får tilbuddet om et meningsfuldt job og giver folk på kanten af arbejdsmarkedet mulighed for at blive helt eller delvist selvforsørgende.

Borg & Bigum har eksempelvis også indgået en aftale med Glad Design, en virksomhed under Glad Fonden, hvor udviklingshæmmede og ikke-udviklingshæmmede skaber unikke illustrationer og designs, og virksomheden har som målsætning at udvide sit eksisterende sortiment med produkter fra andre socialøkonomiske virksomheder.

Sådan fungerer NYKREDS webshop:

• Gå ind på http://nykreds.borgbigumshop.dk

• Dit brugernavn er din fødselsdato- og år (fx 110560)

• Password er "nykreds" (Bemærk: Skrevet med små bogstaver!)

• Lad dig inspirere af udvalget, bestil og betal.

• Når du har fået en kvittering på din skærm og i din mail, er din bestilling registreret.

• Bestillingen bliver sendt til din adresse med GLS indenfor 1-2 hverdage.

Alle priser i webshoppen er inklusive moms, og køb over kr. 1.000,- leveres fragtfrit. Webshoppen er åben for alle NYKREDS-medlemmer, uanset ansættelsessted.

Undlad venligst at bestille til levering på dit arbejdssted!

Bemærk: NYKREDS webshop drives af Borg & Bigum og NYKREDS har ingen indflydelse på udvalg eller priser. Oplever du problemer med funktionalitet og/eller levering, skal du rette henvendelse til Borg & Bigum på telefon 77 43 20 00 eller mail info@borgbigum.dk. Du kan også benytte kontaktformularen på selve webshoppen.

NYKREDS indkøbsaftalen:

​Aftalen med Zolutions/Art & Design giver dig adgang til at købe kendte mærker indenfor møbeldesign, belysning og boliginteriør med rabat på mellem 15 og 25%.

Sådan fungerer NYKREDS' indkøbsaftale:

Find den ønskede vare på leverandørens hjemmeside. Du finder lænkerne i denne PDF.

Send en mail fra din arbejdsmail med din ordre til cba@artogdesign.dk

Du modtager en ordrebekræftelse med nærmere oplysning om betaling og levering fra Zolutions/Art & Design

BEMÆRK, at din Nykredit-, Totalkredit-, Nykreditleasing eller JN Data-mailadresse er adgangsbilletten til at opnå rabatterne. Derfor skal du benytte din arbejdsmail, når du bestiller. Levering af de bestilte varer kan til gengæld kun finde sted til din privatadresse – ikke til din arbejdsadresse!

Den nye medlemsfordel drives for NYKREDS af Zolutions/Art & Design og NYKREDS har ingen indflydelse på udvalg, rabatsatser eller priser. Oplever du problemer med bestilling og/eller levering, skal du rette henvendelse til Zolutions/Art & design på telefon 70 70 74 73 eller mail info@zolutions.dk.