Skal din kollega også være medlem?

Jo flere finansansatte, der er medlem af Finansforbundet, jo stærkere står vi. Derfor har vi en hvervekampagne, hvor du får et gavekort til
100-vis af butikker på 400 kr., hver gang du hjælper os med at skaffe et nyt betalende medlem.

Gavekortet kan bruges i bl.a. Magasin, Matas, Sport24, JYSK, Zalando og mange andre steder. Læs mere om gavekortet her, samt hvor det kan benyttes.

Har du en kollega, der vil blive glad for et medlemskab? Tip en kollega!

Alle nye medlemmer byder vi velkommen med gratis medlemskab de første tre måneder (værdi 780 kr.)*.

Sådan gør du
Udfyld formularen nedenfor. Herefter kontakter vi din kollega pr. tlf. eller mail og fortæller om fordelene ved at være medlem af Finansforbundet. Når din kollega har meldt sig ind, sender vi dit gavekort.

Vi benytter en ekstern samarbejdspartner, Huuray/SendEnTanke, til at udsende gavekort på vores vegne. Til brug for udsendelsen - og efterfølgende at kunne yde kundeservice, når du benytter gavekortet, sender vi oplysninger om dit navn og mail til Huuray.

Har du mange kollegaer, du ønsker at indsende (husk deres accept), så er du også velkommen til at sende en mail til hverveservice@finansforbundet.dk

Kampagnen gælder kun betalende medlemmer.

Kollega

Dig

eller

​Ved indsendelse af denne webform har du fået accept fra din kollega til, at Finansforbundet kontakter vedkommende telefonisk og/eller på e-mail med henblik på en dialog om medlemsfordele i Finansforbundet. Kontaktoplysningerne sletter vi igen, når vi har kontaktet vedkommende dog senest efter 12 måneder.

Hvis din kollega fortryder, inden vi har taget kontakt, skal enten du eller vedkommende skrive til hverveservice@finansforbundet.dk eller ringe på 3266 1370.

*Det nye medlem kan til enhver tid opsige sit medlemskab med et varsel på 3 måneder fra næste første (dvs. den 1. i den førstkommende måned), hvis medlemmet fortsat arbejder i sektoren. Eller en måned fra næste første, hvis medlemmet er ledig, på pension eller har fået job uden for sektoren.

Gode grunde til et medlemskab

Vær en del af et stærkt fællesskab
Otte ud af ti finansansatte er organiseret i Finansforbundet. Og det er ikke uden grund. Vi har en af Danmarks bedste overenskomster.

Få juridisk og økonomisk tryghed
Med os i ryggen står du stærkere, hvis du f.eks. bliver afskediget. Som medlem har du altid adgang til rådgivning og hjælp.

Få kontante fordele – bl.a. ny forsikringsaftale med TRYG
Vi har en meget konkurrencedygtig aftale med TRYG. Der er mange andre kontante medlemsfordele (bl.a. mulighed for bonus via Forbrugsforeningen, leje af ferieboliger, gratis medlemskab af Dansk IT m.m.).

Styrk dine kompetencer
Vi har en række arrangementer og uddannelser, som er skræddersyet til dig, der arbejder i det finansielle område.

Bliv en del af et netværk
Styrk dine faglige og personlige kompetencer via vores netværk.